2013. augusztus 19., hétfő

1. Dijam :DD

Nagyon szépem köszönöm a díjat Pakkör Pítör-nek !:D

Szabályok:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm

11 dolog rólam
-Móni szerint hülye vagyok ezt nem is tagadom:D
-Most épp Lifehouse It Is What Is It
-Szerintem az előbb említett dal Larry-ről szól
-Éhes vagyok mert még nem reggeliztem 
-Szeretek a kutyusommal játszani
-Szeretnék egyszer egy olyan csíkos pólót és piros nadrágot mint amilyen Louis-nak volt persze női-be:D
-Szeretem Eleanor-t ahoz képes félig shipper vagyok:D
-Göndör a hajam amit utálok
-Szeretem a magyar és a külföldi zenéket is
-Most írom a 10.-et xd
-És most boldog vagyok mert végre vége

11 válasz:
1.ki a kedvenced a bandából? (1D)
Liam<3 
2.Mit reagálnál ,ha Harry és Louis elötted megcsókolná egymást?
Én: Lehetek az eskűvői tanútok persze Louis mellet:D
3.Mi ichlette (vagy hogy kell irni) a blogod?
A google kép keresőben kutattam a fiúkról amikor találtam egy képet amin Flower Child Harry-volt írva és így beírtam melléje meg még kihozta Punk Louis
4.Mit csinálnál, ha a kedvenced (1D) egy koncerten megfogná a kezed és felrántana a szinpadra, és egész végig fogná a kezed?
Nekem max a mentő autóba fogná  mert helyben elájulok ,mit amikor Zayn megfogta a csajnak a kezét a csaj meg elájult :D
5.Kedvenc íród? (blog, könyv, (én esetemben) manga, akármi)?
Elfelejtettem a kedvenc könyvem nevét xd
6.Van kedvenc blogod, ha igen akkor melyik?
7.Mit csinálnál ,ha Harry megcsókolna (nem érdekli hogy fiú vagy e vagy lány)?
Hát jól pofon vágnám mert utálom Harry-t  igen félig Larry shipper vagyok de utálom Harry-t fuck logick. És utánna segitek meg mosni az arcát pervolal !
8.Mijut eszedbe ha azt mondom: " they don't know about us" ?
Ezt a tetkot akarom majd és annyi ,hogy Louis és Harry írta a dal-t  szóval még anyi Larry :d
9.Szeretnél majd egyszer piercing-et vagy tetkót?
Ahogyan említettem tetkot de azért nem akarom megformálni Louis karakterét :D
10.Melyik 1D barátnővel találkoznál leg szívesebben?
Minddel de ha nagyon választani kéne talán Eleanor-ral 
11.Olvastad-e már a blogom, ha nem akkor bele olvasnál?Ha igen ,mi a véleményed?
  Hű olvasod vagyok már :D

11 kérdés 

-Mi a kedvenc  szabadidő  töltésed?
-Szereted az epret ?xd
-Van legjobb barátnőd?
-Kedvenc könyved?
-Ha van mi a címe?
-Kedvenc blogod?
-Miért kezdtél el írni?
-Kedvenc állat?
-Milyen színű a telod ?
-Tegyük fel ,hogy Perrie elhagyta a táskáját és te megtalálod és utána viszed , vagy kivennéd belőle a telefont és kiírnád a srácok számát és úgy viszed utána xd?
-Ki a kedvenced kedvenc banda elő adó ?

11 bloggernek tovább küldöm:


Enyit tudok most :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése