2013. augusztus 25., vasárnap

15. Rész Otthon édes otthon 5/5

*Emily szemszöge*

Mi után csengettünk egy fiatal asszony lépet ki.
-Szia fiam-ölelte meg Harry-t - Kik a barátaid?
-Ő Emily-mutatott felém.
-Ő meg Louis-mutatott ez emlitett személy felé.
-Gyertek be ne kin álldogáljatok.-mondta a nő.
Wáó nagyon szép a ház belülről is .
-Harry végre azt hittem soha nem látlak.-mondta egy lány gondolom a tesója .
-Szia hugi te is hiányoztál.-mondta akkor biztos ,hogy a tesója.
-Szia gyere a szobámban játszunk mert a fiukkal nem érdemes-mondta a lány és felvitt a szobályába .
Fel mentünk szép a szobálya.
-Amugy te a tesom barátnője vagy úgy-kérdezte félénken.
-Nem a tesodnak van más nem én csak egy barát vagyok.-mondtam- De elmondok egy titkot.
-Mond.
-Szivesen lennék a barátnője.-mondtam
-Oké nem mondom el neki-mondta-És ki az ?-kérdezte.
-Majd elmondja ha akarja oké.-mondtam és leültem az egyik fotelban.
Szerintem ha tudná ,hogy ki akkor helybe lemenne hidba .
-Miért ki?-kérdezte ó a fenébe elfelejtettem ,hogy tudnak egymás gondolataiban olvasni.
-Gyere ide tudod megigértem ,hogy nem mondom el majd ő elmondja oké.-mondtam.
-Jó-mondta - de ugye nem valami mi csunya csaj.
-Nem.-ne gondolj arra mert ki olvassa a fejedből.-mondtam magamba.
-Most viszont át megyek Louis-hoz oké mindjárt jövök.
A szomszéd szobába volt .
-Figyelj rém ez a lány kiakarja huzni.-ugy rontottam be a szobába.
-Mit?-kérdezte Louis .
-Baszus Várj már és figyel .-mondtam
-Jó -mondta.
-Azt ,hogy jártok Harry-vel azt majdenem kiolvasta a fejemből.-mondtam
-Vigyázz kérlek és ...-folytatni akarta amikor valaki berontott a szobába.
-Ti ti jártok ?-dadogott a lány .
Louis bazi piros lett én meg nem tudtam mit mondani.
-Hát szoval igen de majd had Harry mondja el az anyukátoknak oké-mondtam.
-Oooké-mondta és vissza mentem vele a szobályába.
-És miota izé tudod na mi ota járnak?-kérdezte.
-Ugy  aszem hivatalosan 1 hete.-mondtam.
-Aham.

*Mónika szemszöge*

-Ben hol az életbe lehet Emily nagyon agodok 2 hete ,hogy eltünt és semmit nem hallani felöle .-mondtam.
-Lehet ,hogy nyaralni ment és elfelejtett szolni nekünk.-mondta.
-De én nem értem de ,hogyan tünhetett el a buli allatt mert azt hittem ,hogy haza ment de este nem volt otthon.-mondtam és elkezdtem sírni.
-Ne sírj nem tudom minden rendbe lesz .-mondta és leült mellém.
-De és ha nem -mondtam és még keservesebben eélkezdtem sírni
-De de minden rendbe lesz érzem -mondta és átölelt.

*Emily szemszöge*

-Srácok gyertek le kérlek.-kiabálta Harry.
-Gyere biztos most akarja elmondani-mondtam és a lány mellé áltam .
Leindultunk utközben Louis csatlakozott hozánk.
-Hát szoval mindenki itt van anyit akarok mondani ,hogy én és Louis öhm..-itt megszakadt biztatoan plislogtam egy kicsi erölt leheltem igy belé-Szoval anyu meleg vagyok és járunk kérlek ne itélj el-mondta egyszuszra.
-Kicsim én miért itélnélek el?-mondta és megölelte.



Wáó ez simán ment .
-Gyere menjünk vissza-mondta a tesoja és felmentünk a szobályába.
-Á szovalakor ezért nincsen eséjed nála?-kérdezte.
-Hát igen :/ de mindegy az a lényeg ,hogy ök boldogok :D-mondtam.
Na hát igen elég jól eltelt ez a hét is már tatrtunk vissza a házhoz


2 megjegyzés:

  1. Sziaszia! Naggggggggyon jó rész lett!*-* Itt egy kis meglepi: http://larrystylinsonvampire.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a dicséretet is meg a dijat is :))

      Törlés