2013. augusztus 31., szombat

16. Rész A jóságos .............. Harry Styles

*Emily szemszöge*

-Megjöttünk-kiabáltunk.
-Vettük észre-kiabálták vissza.
-Én is szeretlek titeket.-mondtam.
-Mi i.....nem-mondták.
Leültünk a kanapéra és bekapcsoltuk a tv.
-Emily jött egy leveled.-mondta Zayn.
Oda mentem az asztalhoz maj kinyitottam:

Kedves Emily !!

Nem csinálj semmi hülyesget mert azt nagyon csufosan meg járod ahogyan a nagy nénid és a szüleid .Igen a szüleid én öltem meg öket azt hittem minden levan intézve de nem mert van egy gyeretük TE és lehet ,ogy tovább vitted és akkor felfordul minden mert nem a gonosz fog győzni. És azért jelenkeztem az iskola igazgatoi állásra szerintem már észre vetted ,hogy hála nekem nem buktál meg igen mert ha akkor rabolak el negyon feltünö lesz mindenkinek ,hogy nem mész suliba ezért nem engedtem meg hogy megbukjál. De arra nem gondoltam ,hogy pont egy közölük fog rád találni .?!

Sok nyálas  szeretettel Igazgató-t

-Ezt nem hiszem el -kiabáltam.
-Mi történt ?-fordultak felém.
-Az ,hogy akit az igazgatomnak hívtam az kiírtotta a fél családom a szüleim meg nem azok akiknek eddig gondoltam.-mondtam.
-Miért kik?-kérdezte Niall.
-Épp az nem tudom.-mondtam.-Haza kell menem!!
-Mi is megyünk-mondták.
Át se öltözött seniki hanem elindultunk a reptére.
Mindenki ordibált mert meg ismerték öket.
Én persze nem birtam igy megáltam.
Majd azt vettem észre ,hogy valaki fel vesz az ölébe és ugy fut velem.
Liam volt.
-Köszi de nem kellet volna.-mondtam.
-De de kellet.-mondta.
A repülövel 3 órát  és 1 órát a házunkig utaztunk.
-Na hát itt lennénk-mondtam és bementünk.
-Én felfedezem-mondta Harry és máris eltünt.

*Mónika szemszöge*

-Mi lehet Emily-vel lehet ,hogy már nem is él három hete nincsen meg-mondtam
-Nyugi Móni lehet ,hogy csak nyaral de ha neked jól esik elmehetsz a házhoz de én nem tudok mert edzésre kell mennem.
-Oké elmegyek .-mondtam.
Amint elment Ben én is elindultam a házhoz.
Nyitva volt az ajtó be mentem.
Ahogy a nappali felé mentem valaminek vagy inkább valakinek neki ütköztem és földre estem.
-A jó....-néztem fel- ....Harry Styles?-kikereked a szemem.
-Ez nagy ezt fogom mondani amikor valamire mérgelődők  -ugrott elő Louis ő mi van még nagyobbra kerekedett a szemem.
-Mo...mo....most csak álmodom .-mondtam mire mind az öten idejöttek.-Ez csak egy álom.-mondtam.
-Nem mi vagyunk az 1D röviden.-mondták.
-Én meg egy fan vagy azaz Móni.-dadogtam össze vissza .
-Látom találkozál a srácokkal.-jött Emily.
-Most mindenkitől kérdezek.-mondtam.
-Oké.-válaszoltak.
-1.Emily eltűntél szónálkül?
2.Louis mi a franc történ a kinézeteddel?
3.Louis és Harry mért fogják egymás kezét:?
4.Emily nálad vannak a világ leghelyesebb pasiai te meg nem is szólsz?
-1.Elraboltak.-mondta Emily.
-2.Punk vagyok és igy néz ki mindenki.-mondta Louis.
-3.Járunk-mondta Harry.
-4.Bocsánat de elfelejtettem szólni.-mondta Emily..
-Na jó a kettes és hármas sokkolt.
-Miért te mit tudsz a Punkok-ról?-kérdeztünk.
-Én mindent tudok.-mondtam.-Emily én nekem most kell kiszálnom és egyedül vagy a srácokkal kell megfejtened szia-mondtam és kiszaladtam.
Nem avatkozhatok bele.


4 megjegyzés: